fructe articol

3 fructe pentru pierderea in greutate

Stiati ca anumite fructe ne pot ajuta sa pierdem din greutate? Presupunerea generala este ca toate fructele sunt sanatoase si au aceleasi beneficii, insa anumite fructe sunt mai bogate in fibre si pectina, fapt care poate ajuta la pierderea kilogramelor si reglarea metabolismului. Deasemenea, anumite fructe sunt mult mai scazute in zahar. Prin urmare, nu toate fructele sunt la fel si nu toate fructele ne pot ajuta sa slabim.

Grapefruit roz

Un studiu recent a descoperit ca prin consumul de grapefruit, atat grasimea viscerala, cat si colesterolul, scad. Studiul a fost pe o perioada pe sase saptamani iar cercetatorii considera ca efectele asupra organismului se datoreaza unei combinatii dintre vitamina C si fitochimicale. Grapefruitul este deasemenea foarte bogat in licopen. Acesta este un carotenoid ce se gaseste in stare naturala in mai multe fructe si legume. Un studiu publicat in Jurnalul de nutritie clinica Asia Pacific a demonstrat ca o alimentatie bogata in licopen reduce riscul de cancer de prostata.

Fructele de padure  (zmeura, mure, coacaze, afine)

Acestea sunt pline de polifenoli, o substanta naturala care te poate ajuta la pierderea kilogramelor. Fructele de padure contin o cantitate ridicata de antioxidanti, care ne pot ajuta sanatatea, ne protejeaza pielea si unghiile. Toate fructele si legumele contin aumiti antioxidanti, insa fructele de padure sunt cea mai buna sursa. Murele, de exemplu, au mai mult de 85% apa si destula fibra, ceea ce il face un fructul perfect pentru a slabi, pentru a reduce colesterolul, sau pentru cei care sufera de diabet tip 2. Deasemenea, sunt o sursa foarte buna de folati, fapt care ii face potriviti pentru mentinerea parului sanatos si pentru reducerea riscului de boli cardiovasculare.

Merele

Merele sunt una dintre cele mai bune surse de fibre iar studiile au dovedit ca prin consumul acestora, grasimea viscerala poate fi redusa. Un studiu desfasurat la Wake Forest Baptist Medical Center a dovedit ca printr-un consum moderat de mere, grasimea viscerala a fost redusa cu pana la 3.7% intr-o perioada de 5 ani. Merele sunt deasemenea pline de vitamine si minerale.

Prin urmare, fiecare fruct are anumite beneficii asupra sanatatii iar noi putem alege ce este mai bun pentru noi, in functie de nevoi si preferinte. Cel mai important este sa avem o alimentatie echilibrata, iar daca nu stim cum sa obtine acest lucru, putem apela cu incredere la un nutritionist.

Adauga o intrebare noua si vei primi un raspuns in cel mai scurt timp