ns1

Toamna se numara bobocii

Oficial s-a terminat vara. S-a terminat perioada de relaxare la soare, perioada concediilor, perioada hainelor lejere. Reintram in programul nostru cotidian. Vrem sa imbracam hainele de oras, tinuta de birou. Ce constatam? Zilele libere si-au pus amprenta asupra formei si siluetei noastre. Incepe sa ne para rau ca am ales all inclusive, regretam inghetatele de pe plaja, ne dorim sa nu fi amanat alergatul in parc. Nu mai suntem prieteni cu domnul cantar, iar blugii in care ne etalam mandri formele au devenit brusc incomozi.

O parte dintre noi reintra in programul normal de lucru si decid ca alimentatia sanatoasa nu constituie o prioritate. Aleg sa creada ca rezultatele ulterioare unei diete sanatoase pot fi obtinute prin pastile de slabit sau diete minune. Curand vor afla ca, in mod surprinzator nici pastilele de slabit, nici programul incarcat de lucru nu le vor topi surplusul de kilograme acumulat in concediu. Iar povestea se incheie cu ei imbracati in haine largi, regretand  excesele.

Revenind cu picioarele pe pamant, cu sigurata ca pentru majoritatea dintre noi, acesta este un semnal de alarma. Si pentru ca ne pasa de cum aratam si cum ne simtim, vrem sa luam masuri imediate. Ce e de facut?


1.Schimba tactica! Tine cont de faptul ca mintea si corpul se influenteaza reciproc si ca odata ce ai hotarat ca viata ta are nevoie de o schimbare, corpul se va adapta neconditionat. Este momentul in care sa incepi o cura de detoxifiere si natura e de partea ta. In aceasta perioada ai la indemana fructe si legume proaspete, usor digerabile, care sa curete organismul de toxinele acumulate in ultima perioada.

2. Iesi din aria ta de confort! Daca pana acum ai ales sa incerci diete care au dat rezultate pe X si pe Y, probabil ca te-ai convins ca organismul uman e diferit de la un individ la altul. Acum e momentul in care sa descoperi ce ti se potriveste si sa adopti un stil de viata sanatos.

3.Stabileste-ti obiectivele! Toate expresiile pe care le utilizam, indiferent ca le pronuntam cu voce tare sau le avem doar in gandurile noastre, sunt rezultatul unor experiente din trecut, experiente care ne-au determinat un anumit tip de comportamente. Aceleasi comportamente te pot sprijini sa atingi rezultate extraordinare.

4. Incepe sa faci curat!  Traim intr-adevar intr-o societate galopanta, de aceea este bine sa avem stabilit un plan de actiune atunci cand ne propunem ceva. Alegerile pe care le faci sunt cele mai bune alegeri in concordanta cu resursele disponibile in acel moment. Incepe prin a face curatenie in frigider si a-l aproviziona cu alimente sanatoase, care sa-ti faciliteze demersul de remodelare corporala.

5.Cu siguranta vei reusi! In drumul nostru spre atingerea obiectivului stabilit, intalnim diverse obstacole; unele pe care le depasim, altele pe care le amplificam la un asa nivel incat nu indraznim nici sa ne apropiem de ele. Obstacolele nu sunt mari sau mici, nu sunt accesibile sau inaccesibile, ci sunt asa cum credem noi ca sunt. Evita metodele extreme de slabit! Desi sunt tentante, promitand rezultate fabuloase, tine cont de faptul ca noi nu suntem construiti sa ardem mai mult de 0.5- 1kg grasime pe saptamana. Orice dieta care promite altceva iti va periclita sanatatea, asa ca mai bine adopta o alimentatie curata.

Parerea unui nutritionist si coachingul nutritional te vor ajuta sa renunti cat mai rapid la kilogramele acumulate in concediu  si sa eviti situatiile de disconfort.  Cu atat mai mult cu cat normele de nutritie sanatoasa sunt sustinute de  sfaturi practice care sa motiveze psihicul. “It`s not about having time, it`s about making time!”  Imagineaza-ti ca esti un proiect pe care il tot amani.  Ce te determina sa faci asta?

Adauga o intrebare noua si vei primi un raspuns in cel mai scurt timp